Címlap Iskolaélet Táborok,utazások Némettábor Lackenhofban - 2014
Némettábor Lackenhofban - 2014 Nyomtatás E-mail
2014. június 27. péntek, 08:42

A nyári szünet első napján, június 16-án 28 gyerekkel buszra szálltunk és elindultunk felfedezni Alsó-Ausztria érdekességeit. Útközben megálltunk Neuburg an der Mürz-ben, hogy megnézzük a Természeti Múzeumot és részt vegyünk egy üvegfúvó bemutatón. Sétáltunk Mariazell belvárosában is, így csak estefelé érkeztünk Lackenhofba, egy kis hegyi faluba, a szállodába.

A hét további napjai változatosan teltek: délelőttönként a gyerekek kis csoportban német kommunikációt gyakoroltak osztrák tanárokkal, délután pedig változatos programban volt részünk: jártunk a térség legmagasabb hegycsúcsán, libegőztünk, megmásztuk a Wasserlochklammot több- kevesebb sikerrel, végigsétáltunk a Meddlingtalon, ahol megnéztük, hogy dolgozták fel régen a kitermelt fát és mit kezdtek az itt élők a víz erejével vagy épp éjszakai túrára indultunk a lackenhofi meseösvényen. Utaztunk az Ötscher-Expressel, sütöttünk péksütiket a Haubiversumban, amikor meg rossz volt az idő, felkerestük a közeli élményfürdőket. Esténként fociztunk a helyi sportpályán, sétáltunk az erdőben, vagy a szállodában társasoztunk, pingpongoztunk, billiárdoztunk, csocsóztunk. A focirajongók a tv-szoba kényelmes foteljeiből követhették a vb. eseményeit.

Gyorsan elröppent az idő. A hazafelé vezető úton beugrottunk Türnitzbe bobozni, ami olyannyira sikert aratott, hogy még 10 menet után is lelkesen indultunk a felvonón az utolsó körre.

Vasárnap este kicsit fáradtan bár, de rengeteg élménnyel gazdagodva érkeztünk az iskola elé.

További képeket a fotótárban tekinthetnek meg!

Jó kis tábor volt!

ERASMUS +

E-napló

Kérjük az e-naplóval kapcsolatos gondokkal, kérdésekkel az ismertető elolvasása után kizárólag az

enaplo{kukac}ujlak.com

email címen forduljanak hozzánk!

Újlak Diákalapítvány

Sztankó-Deák Réka Andrea

e-mail: deak.reka@ujlak.com

Iskolagyümölcs

Iskolánk részt vesz az európai közösség pénzügyi támogatásával finanszírozott európai iskolagyümölcs-programban